1 października 2020

O dwóch takich, którym dobrze wyszło ‒ czyli historia Twórczywa w „Mieście Kobiet”

Aż 80% firm upada w pierwszym roku prowadzenia działalności. Co więc sprawia, że 20% prze na przód, pokonuje początkowe trudności i zostaje na rynku? Jakie warunki własne i od nas niezależne sprawiają, że ostatecznie się udaje? 

Jak się nie poddawać?

Historia Twórczywa to succes story, jednak znając wszystkie wydarzenia, z którymi mieli do czynienia właściciele, trzeba docenić ich wytrwałość i siłę. Na pewno pomogła im wiara w produkt, który jest innowacyjny, designerski i skierowany do naprawdę przeróżnych grup docelowych: od eventowców, restauratorów, właścicieli hoteli, po klientów indywidualnych.

Miasto Ledonów w Mieście Kobiet

W artykule publikowanym w magazynie Miasto Kobiet poznacie historię Michała i Mikołaja, czyli inspirująca opowieść o trudnych początkach, kryzysach i sukcesach. Jeszcze 2 lata temu produkowali świecące napisy w pracowni w Michałowicach, razem z jednym składaczem i jednym frezerem. W tej chwili w Twórczywie pracuje ponad 20 osób, miesięcznie wytwarzając ponad 300 neonowych Ledonów.

Opowieść spisana kobiecą ręką

Historia marki opisana jest przez Anię Domińską, która zajmuje się w Twórczywie social mediami i bardzo szeroko rozumianym marketingiem. Kobieca perspektywa pozwala na pokazanie jak zmieniało się podejście do niektórych spraw oraz męsko-kobiece proporcje członków załogi.

Artykuł do przeczytania w całości: